- A
- A
- A
Kłopoty komunikacyjne mieszkańców Pleszowa w Nowej Hucie
Na autobus do centrum czeka się tu godzinę. Pętla tramwajowa w nowohuckiej dzielnicy Pleszów to - zdaniem mieszkańców - najbrzydsza i najgorzej skomunikowana część Nowej Huty.Brud i brak wygody to nie jedyny problem mieszkańców oddalonego od centrum Krakowa os. Pleszów. Od listopadowych zmian w rozkładach jazdy mieszkańcy okolicznych miejscowości, którzy dojeżdżają do Pleszowa z centrum Krakowa, żeby się przesiąść do autobusu muszą czekać kilkadziesiąt minut. W wielu przypadkach chodzi nawet o godzinę spędzoną na mrozie bez osłony wiaty przystankowej.
Ranking najbrzydszych krakowskich pętli. ANKIETA
Po interwencji Radia Kraków miejscy urzędnicy obiecali zająć się problemem. Dowiedzieliśmy się również, że jest szansa na remont pleszowskiej pętli w 2014 roku. Wtedy planowana jest modernizacja ul. Igołomskiej. Na razie jednak, 15 stopniowe mrozy dadzą pasażerom mocno w kość.
(Krzysztof Dąbrowa/jg)
Komentarze (0)
Najnowsze
-
17:54
Jakie kosmetyki do golenia na prezent dla mężczyzny? Kompletujemy idealny zestaw
-
16:58
"Brundibár" Hansa Krásy w Filharmonii Krakowskiej
-
16:53
"Kontraruch" - problematyczny dla kierowców i rowerzystów w Krakowie, nie dla urzędników
-
16:26
Noc Księgarń już 4 października!
-
15:50
Siłaczki w w Kamienicy Hipolitów
-
15:10
W 85. rocznicę Powstania Polskiego Państwa Podziemnego uczestnicy operacji Feniks i Gryf opowiadają o służbie
-
14:19
Poważne tarcia wewnątrz bocheńskiej PO. "Obserwujemy próbę sił"
-
13:39
Pedofil-recydywista w rękach tarnowskiej prokuratury
-
13:25
Prawie 200 wykroczeń jednego dnia i to tylko w rejonie dwóch dzielnic
-
13:22
Poruszające historie rodzicielstwa w izraelskim serialu "Ciało, które działa"
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze