Z zaciekawieniem przeczytałem artykuł pt. "Można składać oferty wynajmu sześciu lokali w ścisłym centrum Tarnowa za grosze" i dlatego chciałbym się pośrednio odnieść do sposobu traktowania tarnowskich przedsiębiorców posiadających swoje siedziby w Centrum Tarnowa.

Miescowi "rajcy" podnieśli właśnie stawki parkingowe w całym Tarnowie. Siedziba mojej firmy, która znajduje się na ul. Mickiewicza jest zlokalizowana w płatnej strefie parkowania. Dotychczas za możliwość postoju dla moich samochodów firmowych na ul. Legionów płaciłem kwotę 60 PLN za jeden miesiąc/jeden samochód. W ramach "ściągania" przedsiębiorców do centrum Tarnowa, obecna miesięczna stawka za parkowanie jednego samochodu wynosi 200 PLN tj. o blisko 350% więcej. Oczywiście w dziale zajmującym się wydawaniem kart parkingowych usłyszałem, że dzięki obecnemu abonamentowi za 200 PLN mogę parkować w całym mieście… Po prostu śmiechu warte. Przecież ja nie prowadzę firmy np. kurierskiej, abym czerpał profity z parkowania w dowolnym miejscu Tarnowa. Posiadam cztery samochody osobowe w firmie i jak łatwo policzyć roczny koszt parkowania po podwyżce wynosi blisko 10 000 PLN.  latego pragnę zapytać: jak się to ma do wspierania przedsiębiorczości w centrum Tarnowa? Oczywiście zaistniała sytuacja już zaczyna powodować patologie np. w postaci parkowania dwoma kołami na chodniku a dwoma na parkingu itp.

Pozdrawiam i będę wdzięczny za jakąkolwiek interwencje w tej sprawie.

Ps. Dodam jeszcze, że absolutnym szczytem absurdu są abonamenty parkingowe dla stałych mieszkańców płatnych stref parkowania. Teoretycznie na jeden dom przysługują obniżone abonamenty na dwa samochody. Oczywiście tylko TEORETYCZNIE.  Bo praktycznie niestety może parkować tylko jeden samochód, ponieważ na dwa auta jest wydawany zgodnie z regulaminem tylko jeden identyfikator. Gdzie tu jakakolwiek logika?

 

Słuchacz Radia Kraków (nazwisko do wiadomości redakcji)

 


Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.

Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii.