Remont dwóch równoległych wiaduktów nad linią kolejową w Olkuszu był niezbędny z uwagi na eksploatacyjne zużycie różnych elementów. Stąd na:


- jezdni w kierunku Bytomia do wykonania była: nowa ścianka zapleczna przyczółka z przesunięciem w stronę  Krakowa, wymiana dylatacji modułowej, odtworzenie płyty przejściowej na dojeździe od strony Krakowa, odtworzenie kap chodnikowych w rejonie dylatacji, rektyfikacja położenia łożysk wiaduktu, wymiana nawierzchni na płycie wraz z izolacją pomostu oraz wymiana nawierzchni na dojazdach do mostu,


- na jezdni w kierunku Krakowa:  wymiana wpustu od strony Krakowa, wymiana nawierzchni na płycie wraz z fragmentem izolacji płyty, przy dylatacji od strony Krakowa, rektyfikacja łożysk oraz wymiana nawierzchni na dojazdach do mostu.

Ponadto na obu obiektach niezbędne były zabezpieczenia: antykorozyjne elementów stalowych konstrukcji nośnej, elementów stalowych wyposażenia wiaduktów (balustrad, ekranów) oraz elementów  żelbetowych obu wiaduktów. Remont rozpoczął się 29 czerwca 2021 r.