- A
- A
- A
Pierwsi Tarnowianie odbierają już elektroniczne karty mieszkańca
Karta ma usprawnić korzystanie z usług miejskichTarnów jest pierwszym miastem w Małopolsce które wprowadziło tzw "miejski dowód osobisty". Na chwile obecną w tarnowskim magistracie wniosek o wydanie karty złożyło już ponad 100 osób. Karta służyć ma do bezgotówkowego korzystania z usług miejskich i załatwiania spraw urzędowych na początku jednak będzie wykorzystywana głównie do korzystania z komunikacji miejskiej. Od lipca w tarnowskich autobusach pojawiają się kontrolerzy ze specjalnymi czytnikami do sprawdzania kart mówi Krzysztof Kluza dyrektor zarządu komunikacji miejskiej w Tarnowie.
Każdy kto zdecyduje się wyrobić elektroniczną kartę mieszkańca może liczyć na 10 % rabat przy zakupie biletów okresowych w Tarnowie.
Elektroniczne karty mieszkańca są wydawane bezpłatnie.
(aw)
Każdy kto zdecyduje się wyrobić elektroniczną kartę mieszkańca może liczyć na 10 % rabat przy zakupie biletów okresowych w Tarnowie.
Elektroniczne karty mieszkańca są wydawane bezpłatnie.
(aw)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
18:57
Pierwsze pieniądze na walkę ze skutkami powodzi są już na kontach poszkodowanych gmin
-
18:40
"To była błędna decyzja klubu, sprawę organizacji meczu powinna zbadać prokuratura"
-
17:45
Między Bogiem a prawdą. Metafizyczne przygody roztargnionego profesora - Marek Artur Abramowicz
-
17:21
Rozpoczęcie Krynica Forum 2024
-
16:18
Nowe przepisy ograniczą obrót gotówką?
-
16:09
„Święto wiosny” i „Harnasie” – Filharmonia Krakowska świętuje 80. sezon artystyczny.
-
15:04
Na Górze Parkowej pojawi się nowa atrakcja. Są też nowe szlaki turystyczne
-
14:26
Dr Marcin Gadocha: Nasze projekty łączą pokolenia
-
14:18
Krakowianie z pomocą powodzianom
-
14:00
Dr Marcin Gadocha: Nasze projekty łączą pokolenia
-
13:54
Filtracja wody a ochrona zasobów naturalnych
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze