- Oferty te przedstawiane są jako zmiana taryfy. W rzeczywistości przyjeżdża przedstawiciel firmy i podsuwa nam do podpisu dokumenty o zmianę operatora telefonicznego - mówi Krzysztof Majcher, powiatowy rzecznik praw konsumenta w Gorlicach.
W ostatnim czasie do rzecznika trafiło kilka skarg związanych ze zmianami operatorów telefonicznych. Pamiętajmy, każdą umową należy dokładnie przeczytać. Ponadto w przypadku zawarcia jej poza lokalem przedsiębiorstwa, konsument ma prawo od niej odstąpić, bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni.
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze.
Maciej Wodziński/ko